Եթե բարևելիս բնազդաբար չեք ցանկանում ձեռք մեկնել այլ հավատքի մարդկանց,լսեք ու մի իջեցրեք ձեր իմունիտետը

Posted: Օգոստոսի 18, 2012 in Коментарии и мнения
Պիտակներ՝ , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

/16:47

Дети все делают естественно,если вы здороваясь интуитивно не хотите пожимать руку иноверцам,прислушайтесь и не понижайте свой имунитет erevanlive.wordpress.com

Այսօր ,զրույցի բռնվելով իսլամական երկրից Հայաստան ժամանած մի հայի հետ, շատ զարմացա, երբ հասկացա, որ ես, ինտուիտիվ, այլ հավատքի մարդկանց վերաբերվում եմ այնպես, ինչպես իսլամական երկրներում ապրող քրիստոնյաները վերաբերվում  են հատուկ:
Երևի կռահեցիք, որ խոսակցությունը եղել է կրոնի մասին, երբ նա հանկարծ ասաց, որ ողջունելով այլահավատներին մենք երբեք չենք սեղմում նրանց ձեռքերը, քանի որ նրանց ձեռք սեղմելը նշանակում է դավաճանել քո հավատքը,և ես զարմացա,որ չնայած նրան , որ ոչ մեկ, ինձ չեր բացատրել սա, ես միշտ բնազդաբար փորձում եմ եզդիների, պարսիկների, ինչպես նաև հայերին, որոնց մասին գիտեմ, որ նրանք աղանդավորական կամ աթեիստ ձեռք չ սեղմել բարևելիս, իսկ երբ չեմ կարողանում և դա տեղի է ունենում, դա միշտ առաջացնում է շատ տհաճ զգացողություն:
Մեկնաբանություններ
  1. ՊԱՅԾԱՌաՏԵՍասում է՝

    Ահագին աբսուրդային ա ինձ թվում դա: Ես չնայած ընդհանրապես ձեռք սեղմել չեմ սիրում, բայց չսեղմել ուղղակի այլ կրոնի պատճառո՞վ… խտրականություն մի խոսքով: Տարօրինակ ա ինձ թվում, որ դա տհաճ զգացողություններ ա առաջացնում…

  2. Անանունասում է՝

    da absurda yes tarber havatqi mardkanc dzerq sexmel em yev vochmi aydpisi tarorinak zgacoxutyun chi arajacel

  3. massivcinասում է՝

    Ձեռք սեխմելով բարեվելը կարծեմ ֆռանսիացիներն են տարածել մինչ այտ մարդիկ միմյանց վողջունել են այլ ձեվերով օրինակ ձեռքը սրտին դնելով, խոնհարվելով,գրկախառնվելով եվ այլն

  4. Massivcin Asatryanասում է՝

    Պատանի հասակում մի թաղի տխա եզդի կար
    Երբ որ բարեվում եինք կատակով ասում էր ասում
    “էսոր ձեռ տվիր,վաղը ոռ կտաս” )))

Թողնել պատասխան

