Գնում եմ չիշիկ անելու: Ով է գալի ինձ հետ

Posted: Հունվարի 4, 2012 in Армения-Турция
Պիտակներ՝ , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

/13:43

блиц-вояж почти в стиле Цезаря: “Приехал, помочился, уехал” В мае 93-го турецкая пресса так прокометировала визит Павла Грачёва erevanlive.wordpress.com

2012 -ից հետո կգա 2013, որի մայիսին  լրանում է այն բանի քսանամյա  հոբելյանը , որից հետո, երբ որ խոսքը գնում  է Անկարայի մասին , ես ասում եմ-” հա Գռաչովի զուգարանի մասին եք”, և երբ հարցրեցին -” թե ինչու եմ Թուրքիայի մայրաքաղաքը   այդպես անվանում”, ես մեծ հաճույքով բացատրում եմ պատճառը:
Իրավիճակը ’93-ի մաիսին ամեն ժամ սրվում եր ,թուրքական 3 — րդ դաշտային բանակը բերված եր զգոնության , թուրքական օդուժի “ֆանտոմները” անցել էին շուրջօրյա  հերթապահության առաջին հարված հասցնելու համար, իսկ  Թուրքիաի  խորհրդարանում  նախկին վարչապետ Բյուլենթ Էջեվիթը, առաջարկում եր անմիջապես զբաղեցնել Հայաստանի հարավային շրջանները Թուրքիան Ադրբեջանի հետ Նախիջեւանի , Ղարաբաղի և Զանգեզուրի միջոցով կապելու համար : Միևնույն ժամանակ զգալիորեն աճել եր թուրքական կողմից դեպի Հայաստանի տարածք կրակոցները: Մի քանի օր անց, 1993 թվականի մայիսի սկզբին, Ռուսաստանի պաշտպանության նախարար Գռաչովը , անսպասելի մեկօրյա այցով ժամանում է Անկարա , Թուրքիաի մամուլում այդ բլից շրջագայության մեկնաբանեց այսպես — Նա արեց Կեսարի ոճով: «Եկավ միզեց,ու հեռացավ»:Քանի որ առաջին բանը ինչ նա արեց Թուրքյաի կառավարության նստավայրում, գնաց զուգարան. Հետո մարշալը կտրուկ համառոտ նախանշեց ռուսական տեսակետը իրավիճակի մասին և անմիջապես վերադարձավ իր ինքնաթիռը, չցանկանալով լսել թուրքական կողմի պատասխանը,ինչից հետո մինչեւ 93-ի հոկտեմբերի Մոսկվայում տեղի ունեցած իրադարձությունները, թուրքերը իրենց հանգիստ էին պահում:
Եվ ես մտածեցի, որ թուրքերը չպիտի մոռանան իրանց չիշիկոտված անցյալը, և ինչու չի նշել Գռաչովի չիշիկի քսաներորդ տարեդարձը նույն արարքով, Անկարայում, և որ հավաքեմ որքան կարելի է շատ գործընկերներ , ես գրում եմ այս մասին նախապես:
Մեկնաբանություններ
  1. TaurusThreeասում է՝

    Մահ էր😀

Թողնել պատասխան

