Լիսկան իր ընտանիքի գրկում,տեսանյութով

Posted: Նոյեմբերի 15, 2011 in Армения внутренняя политика
Պիտակներ՝ , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

/22:50

Нельзя жить в обществе и быть свободным от общества erevanlive.wordpress.com

Երբ ես լսում եմ որև է մեկի մասին ում արարքը, չի տեղավորվում մեր հասարակության շրջանակներում , ես անմիջապես սկսում եմ մտածել թե ինչ միջավայրում, որտեղ է նա մեծացել , ինչպիսին է նրա ընտանիքը, ինչպես եղավ որ մեր մեջ աճեց այսպիսի հրեշ:
Եվ այսպես ես ներկայացնում ձեզ ֆիլմ Սյունիքի մարզպետ Սուրեն Խաչատրյանի մասին , այս ֆիլմը դիտել էի երկար ժամանակ առաջ և դիտելուց հետո ձեր մոտ էլ կարծում եմ չի ստեղծվի տպավորություն, թե այս պարկեշտ, հայրենասեր , ճիշտ խոսող մարդը կարող է մի ժամանակ անց  բարձրացնել  ձեռքը  կամ դաժան ծեծի ենթարկի  կնոչը:

 

Թողնել պատասխան

